Folgen
Stefanie Panke
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Design thinking in education: Perspectives, opportunities and challenges
S Panke
Open Education Studies 1 (1), 281-306, 2019
2152019
``With My Head Up in the Clouds'' Using Social Tagging to Organize Knowledge
S Panke, B Gaiser
Journal of Business and Technical Communication 23 (3), 318-349, 2009
742009
Is that true...? Thoughts on the epistemology of patterns
C Kohls, S Panke
Proceedings of the 16th Conference on Pattern Languages of Programs, 1-14, 2009
502009
Beyond the Echo Chamber: Pedagogical Tools for Civic Engagement Discourse and Reflection
S Panke, B Stephens, John
Educational Technology & Society 21 (1), 248 – 263, 2018
482018
What's educational about open educational resources? Different theoretical lenses for conceptualizing learning with OER
S Panke, T Seufert
E-Learning and Digital Media 10 (2), 116-134, 2013
482013
Unterwegs im Web 2.0: Charakteristiken und Potenziale
S Panke
Im Internet unter: http://www. e-teaching. org/didaktik/theorie …, 2007
44*2007
Design thinking for inclusive community design:(How) does it work?
S Panke, T Harth
Journal of Interactive Learning Research 30 (2), 195-214, 2019
252019
Evaluation as Impetus for Innovations in E-learning – Applying Personas to the Design of Community Functions
S Panke, B Gaiser, B Werner
JOLT 3 (2), 2007
242007
Good Tags–Bad Tags. Social Tagging in der Wissensorganisation.
B Gaiser, T Hampel, S Panke
Social Tagging in der, 2008
202008
Weblogs als Lerninfrastrukturen zwischen Selbstorganisation und Didaktik
S Panke, B Gaiser, S Draheim
Online-Communities als soziale Systeme. Wikis, Weblogs und Social Software …, 2007
182007
Personas im Designprozess einer E-Teaching Community
P Arnold, B Gaiser, S Panke
Gesellschaft für Informatik eV, 2005
162005
Design thinking in teacher education: Preparing engineering students for teaching at vocational schools
T Harth, S Panke
International Journal on E-Learning, 413-439, 2019
122019
Wenn Edusphäre und Blogosphäre sich treffen
S Panke, B Gaiser, S Maaß
MedienPädagogik 21, 2012
10*2012
Unterwegs auf dem Wiki-Way. Wikis in Lehr-und Lernsettings
S Panke, A Thillosen
eTeaching. org, Didaktisches Design. http://www. e-teaching. org/didaktik …, 2008
102008
Weblogs in der Lehre–drei Fallbeispiele
S Panke, U Oestermeier
Online verfügbar: http://www. e-teaching. org/didaktik/gestaltung …, 2006
102006
E-Portfolios in Higher Education Settings: A Literature Review.
S Panke
In Proceedings of World Conference on E-Learning in Corporate, Government …, 2014
92014
Comparing effectiveness of traditional versus blended teaching methods: Efforts to meet the demands of students in a blend 2.0
S Villanueva Dixon, JM Osment, S Panke
Proceedings of ED-MEDIA 2009, World Conference on Educational Multimedia …, 2009
9*2009
Social media and seamless learning: Lessons learned
S Panke, C Kohls, B Gaiser
E-Learn: World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare …, 2016
82016
Unterwegs auf dem Wiki-Way
S Panke, A Thillosen
Wikis in Lehr-und Lernsettings, 2008
82008
Use & usability: portalevaluation mit eye-tracking und logfile-daten
S Panke, P Studer, C Kohls
Gesellschaft für Informatik eV, 2006
82006
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–20