Follow
Inga Wobker Mohr
Inga Wobker Mohr
Bodensee Campus
Verified email at zeppelin-university.net
Title
Cited by
Cited by
Year
The price of envy—An experimental investigation of spiteful behavior
I Wobker
Managerial and Decision Economics 36 (5), 326-335, 2015
682015
Consumer confusion in German food retailing: the moderating role of trust
I Wobker, T Eberhardt, P Kenning
International Journal of Retail & Distribution Management 43 (8), 752-774, 2015
602015
Ist der „mündige Verbraucher “eine Fiktion? Ein kritischer Beitrag zum aktuellen Stand der Diskussion um das Verbraucherleitbild in den Wirtschaftswissenschaften und der …
P Kenning, I Wobker
zfwu Zeitschrift für Wirtschafts-und Unternehmensethik 14 (2), 282-300, 2013
522013
What do consumers know about the economy? A test of minimal economic knowledge in Germany
I Wobker, P Kenning, M Lehmann-Waffenschmidt, G Gigerenzer
Journal für Verbraucherschutz und Lebensmittelsicherheit 9, 231-242, 2014
322014
What do people know about the economy? A test of minimal economic knowledge in Germany
I Wobker, M Lehmann-Waffenschmidt, P Kenning, G Gigerenzer
A test of minimal economic knowledge in Germany (October 1, 2012), 2012
312012
Die negativen Folgen von Kundenverwirrtheit und die moderierende Rolle von Vertrauen in der Konsumgüterdistribution
P Kenning, I Wobker
Vertikale Preis-und Markenpflege im Kreuzfeuer des Kartellrechts, 69-93, 2012
142012
Drivers and outcome of destructive envy behavior in an economic game setting
I Wobker, P Kenning
Schmalenbach Business Review 65, 173-194, 2013
122013
Affektive und kognitive Verhaltensstrategien zur Überwindung von Informationsasymmetrien im Konsumgüterhandel—Eine empirische Analyse mit kartellrechtlichen Implikationen
P Kenning, MA Inga Wobker
Betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis 64 (6), 626-642, 2012
72012
Perceived Store Brand’s Trustworthiness as Signals During Consumers’ Decision-Making: An Experimental Investigation
I Kopton, S Beck, I Wobker, P Kenning
NA–Advances in Consumer Research, Association for Consumer Research, Duluth …, 2014
22014
Oh dear, I ‘mso confused: Cognitive and affective coping strategies to deal with consumer confusion in the food market
I Wobker, P Kenning
Advances in Consumer Research, 2012
12012
Perceived Store Brand’S Trustworthiness As Signals During Consumers’ Decision-Making: an Experimental Investigation
S Beck, I Wobker, P Kenning, I Kopton
ACR North American Advances, 2014
2014
What about Me? Empirical Evidence of Consumer Envy and Destructive Envy Behavior
I Wobker, I Kopton, P Kenning
ACR North American Advances, 2013
2013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–12