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FH-Prof. Dr. Christopher Kanitz
FH-Prof. Dr. Christopher Kanitz
University of Applied Sciences Upper Austria, School of Business and Management Steyr, GSM
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Cited by
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Year
Fancy a coffee with Friends in ‘Central Perk’? Reverse product placement, fictional brands and purchase intention
L Muzellec, C Kanitz, T Lynn
International Journal of advertising 32 (3), 399-417, 2013
702013
Gestaltung der Markenarchitektur-Stand der Forschung und Entwicklung eines Managementprozesses
C Burmann, C Kanitz
Universität Bremen, 2010
38*2010
Customer centricity as a key to success for pharma
C Burmann, J Meurer, C Kanitz
Journal of Medical Marketing 11 (1), 49-59, 2011
352011
Gestaltung komplexer Markenarchitekturen: Die Verhaltensrelevanz von Marken unterschiedlicher Hierarchieebenen
C Kanitz
Springer-Verlag, 2013
292013
The challenge of pharmaceutical brand architecture: A theoretical analysis based on the Brand Architecture Model (BAM)
C Kanitz, C Burmann
The Marketing Review 12 (3), 309-326, 2012
92012
Gestaltung komplexer Markenarchitekturen–Eine empirische Untersuchung zur Ermittlung der Verhaltensrelevanz von Marken unterschiedlicher Hierarchieebenen
C Kanitz
Wiesbaden: Springer Gabler, 2013
82013
Gestaltung der Markenarchitektur: Bewertungskriterien zur Entscheidungsbildung
C Burmann, C Kanitz
Marketing: Zeitschrift für Forschung und Praxis, 245-260, 2012
82012
Prozess der Markenarchitekturbildung in der pharmazeutischen Industrie
C Burmann, C Kanitz
Universität Bremen, 2011
62011
Vom Haben zum Sein–die Zukunft der globalen Luxusindustrie
M Dederl, C Kanitz, A Mei-Pochtler
Luxusmarkenmanagement: Grundlagen, Strategien und praktische Umsetzung, 147-161, 2017
52017
One Branding: Uniting the Employer, Corporate, and Product Experience
A Mei-Pochtler, R Strack, W Sokolowski, C Kanitz, M Dederl
The Boston Consulting Group, 2014
52014
Augen auf bei der Sponsorenwahl
C Burmann, M Schade, C Kanitz
Marketing Review St. Gallen 30, 36-45, 2013
52013
Influencer Marketing–Nicht alles ist Gold, was auf Instagram glänzt: Eine praktische Empfehlung zur Influencer-Auswahl für Startups & KMU
C Kanitz, M Schade
KMU-und Start-up-Management: Strategische Aspekte, operative Umsetzung und …, 2021
42021
Brand architecture within the pharmaceutical industry
C Burmann, C Kanitz
The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientationsin a Dynamic …, 2017
32017
Markenarchitekturgestaltung bei Luxusmarken–Am Beispiel von Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) und Armani
C Kanitz, M Schade
Identitätsbasierte Luxusmarkenführung: Grundlagen-Strategien-Controlling …, 2012
32012
Does Anyone Read Your Marketing Emails? No? Then Customize It! - The Effect of Content and Timing
M Schade, C Kanitz, M Dulle, J Wiezorrek, S Buttgereit, A Zehetner
2024 AMA Winter Academic Conference : Unlocking Our Potential, 2024
2024
To link or not to link - Which type of retailer brand should use a linked PL branding strategy?
F Frese, M Schade, C Kanitz, C Burmann, E Abraham
EMAC Annual Conference 2023 – University of Southern Denmark, 2023
2023
The Future of Newsletter Marketing Is Customization, Not Personalization: An Abstract
C Kanitz, M Schade, M Dulle, J Wiezorrek, S Buttgereit
Developments in Marketing Science - the Proceedings of the 2023 AMS World …, 2023
2023
PL brand architecture - Should retailers link PL brands with their corporate brand?
C Kanitz, M Schade, E Abraham, C Burmann
2023 AMA Summer Academic Conference : A World Disrupted: Marketing’s Role in …, 2023
2023
How Online Retailers Should Manage Their Private Label Branding Strategy: An Abstract
F Frese, M Schade, C Kanitz, E Abraham, C Burmann
Developments in Marketing Science - the Proceedings of the 2023 AMS World …, 2023
2023
Do not underestimate email customization to boost consumer engagement – the impact of the customization elements timing and content
M Schade, C Kanitz, M Dulle, J Wiezorrek, S Buttgereit, A Zehetner
EMAC Annual Conference 2023 – University of Southern Denmark, 2023
2023
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Articles 1–20