Folgen
Romy Fröhlich
Romy Fröhlich
Bestätigte E-Mail-Adresse bei ifkw.lmu.de - Startseite
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Handbuch der Public Relations. Wissenschaftliche Grundlagen und berufliches Handeln. Mit Lexikon.
G Bentele, R Fröhlich, PE Szyszka
Westdeutscehr Verlag., 2005
2352005
Framing political public relations: Measuring success of political communication strategies in Germany
R Froehlich, B Rüdiger
Public Relations Review 32 (1), 18-25, 2006
1932006
Zur Problematik der PR-Definition (en)
R Fröhlich
Handbuch der Public Relations: Wissenschaftliche Grundlagen und berufliches …, 2015
1692015
Journalism education in Europe and North America. An international comparison.
R Fröhlich, CE Holtz-Bacha
Hampton Press., 2003
1692003
PR bunnies caught in the agency ghetto? Gender stereotypes, organizational factors, and women's careers in PR agencies
R Fröhlich, SB Peters
Journal of Public Relations Research 19 (3), 229-254, 2007
1302007
Qualitativer Einfluß von Pressearbeit auf die Berichterstattung: Die» geheime Verführung «der Presse?
R Fröhlich
Publizistik 37 (1), 37-49, 1992
1191992
Between idiosyncratic self-interests and professional standards: A contribution to the understanding of participatory journalism in Web 2.0. Results from an online survey in …
R Fröhlich, O Quiring, S Engesser
Journalism 13 (8), 1041-1063, 2012
1102012
What’s the harm in moonlighting? A qualitative survey on the role conflicts of freelance journalists with secondary employment in the field of PR
R Fröhlich, T Koch, M Obermaier
Media, Culture & Society 35 (7), 809-829, 2013
882013
Handbuch der Public Relations: Wissenschaftliche Grundlagen und berufliches Handeln. Mit Lexikon (3., überarbeitete und erweiterte Auflage)
R Fröhlich, P Szyszka, GE Bentele
Springer-Verlag, 2015
87*2015
Public relations: Daten und Fakten der geschlechtsspezifischen Berufsfeldforschung
R Fröhlich, SB Peters, EM Simmelbauer
Oldenbourg Verlag, 2005
772005
Der digitale Wandel der Wissensordnung. Theorierahmen für die Analyse von Wahrheit, Wissen und Rationalität in der öffentlichen Kommunikation
C Neuberger, A Bartsch, C Reinemann, R Fröhlich, T Hanitzsch, ...
M&K Medien & Kommunikationswissenschaft 67 (2), 167-186, 2019
742019
Kriegsberichterstattung in deutschen Qualitätszeitungen
R Fröhlich, H Scherer, B Scheufele
Publizistik 1 (52), 11-32, 2007
582007
Determinierungsforschung zwischen PR-„Erfolg “und PR-„Einfluss “ Zum Potential des Framing-Ansatzes für die Untersuchung der Weiterverarbeitung von Polit-PR durch den Journalismus
R Fröhlich, B Rüdiger
Quo vadis Public Relations? Auf dem Weg zum Kommunikationsmanagement …, 2004
532004
Die Darstellung von Frauen in den Medien
J Velte
Frauen und Medien. Eine Synopse der deutschen Forschung. Opladen, 181-253, 1995
521995
Feminine and feminist values in communication professions: Exceptional skills and expertise or ‘friendliness trap
R Fröhlich
Gender and newsroom cultures: Identities at work, 67-80, 2004
492004
Frauen und Medien
R Fröhlich, C Holtz-Bacha
Westdeutscher Verlag, 1995
481995
Public Relations als Beruf: Entwicklung, Ausbildung und Berufsrollen
R Fröhlich
Handbuch der Public Relations, 431-443, 2008
402008
Frauen und Medien –– Eine Synopse der deutschen Forschung.
R Fröhlich, C Holtz-Bacha
Westdeutscher Verlag., 1995
40*1995
Three steps forward and two steps back? Women journalists in the western world between progress, standstill, and retreat
R Fröhlich
Women in mass communication 3, 161-176, 2007
352007
Synthesis and Characterisation of Anhydride‐Cured Epoxy Nanocomposites Containing Layered Silicates Modified with Phenolic Alkylimidazolineamide Cations
J Fröhlich, D Golombowski, R Thomann, R Mülhaupt
Macromolecular Materials and Engineering 289 (1), 13-19, 2004
342004
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–20