Folgen
Britta Eyrich Jessen
Britta Eyrich Jessen
Bestätigte E-Mail-Adresse bei ind.ku.dk - Startseite
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
How can study and research paths contribute to the teaching of mathematics in an interdisciplinary settings?
BE Jessen
Annales de didactique et des sciences cognitives 19, 2014
372014
Matematikudredningen: Udredning af den gymnasiale matematiks rolle og udviklingsbehov
BE Jessen, C Holm, C Winsløw
Ministeriet for Børn, Undervisning og Ligestilling, 2015
92015
Research and study course diagrams as an analytic tool: The case of bi-disciplinary projects combining mathematics and history
B Jessen, C Winsløw
32011
Modelling: from Theory to Practice
TH Kjeldsen, BE Jessen, C Winsløw
2015
Modelling
BE Jessen, TH Kjeldsen, C Winsløw
Proceedings of the Congress of the European Society for Research in …, 2015
2015
Annales de didactique et de sciences cognitives. V. 19. p. 199-224. Comment les Parcours d'Etude et de Recherche peuvent-ils contribuer à l'enseignement des mathématiques dans …
BE Jessen
IREM de Strasbourg, Strasbourg, 2014 Format: 17 cm x 23, 4 cm, p. 199-224 …, 0
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–6