Follow
Winfried (Friedrich) Schulz
Winfried (Friedrich) Schulz
Professor Emeritus
Verified email at fau.de
Title
Cited by
Cited by
Year
" Mediatization" of politics: A challenge for democracy?
G Mazzoleni, W Schulz
Political communication 16 (3), 247-261, 1999
25641999
Reconstructing mediatization as an analytical concept
W Schulz
European journal of communication 19 (1), 87-101, 2004
18182004
Die Konstruktion von Realität in den Nachrichtenmedien: Analyse der aktuellen Berichterstattung
W Schulz
Alber-Broschur Kommunikation 4, 1976
16401976
Politische Kommunikation: Theoretische Ansätze und Ergebnisse empirischer Forschung
W Schulz
Springer-Verlag, 2009
14522009
Publizistik, Massenkommunikation
E Noelle-Neumann, W Schulz, J Wilke
(No Title), 1994
5121994
Qualität von fernsehprogrammen. Kriterien und Methoden zur Beurteilung von Programmqualität im dualen fernsehsystem
H Schatz, W Schulz
Media Perspektiven 11 (1992), 690-712, 1992
4741992
Massenmedien und Realität: Die „ptolemäische “und die „kopernikanische “Auffassung
W Schulz
Massenkommunikation: Theorien, Methoden, Befunde, 135-149, 1989
4331989
Methoden der Netzwerkanalyse
FU Pappi
Walter de Gruyter GmbH & Co KG, 2015
3552015
Analýza Obsahu medialnich sdeleni
W Schulz, H Scherer, L Hagen, I Reifová, J Končelík
2601998
Kommunikationsprozess
W Schulz
1994): Fischer Lexikon Publizistik Massenkommunikation. Frankfurt am Main, 1994
2531994
News structure and people's awareness of political events
WF Schulz
Gazette (Leiden, Netherlands) 30 (3), 139-153, 1982
2451982
Nachricht
W Schulz
Fischer Lexikon Publizistik Massenkommunikation 5, 359-396, 2009
1922009
Das unterschätzte Medium: Politische Wirkungen von Presse und Fernsehen im Vergleich
K Schönbach, W Schulz
(No Title), 1983
1901983
Wahlkampf unter Vielkanalbedingungen. Kampagnenmanagement, Informationsnutzung und Wählerverhalten
W Schulz
Media Perspektiven 8 (98), 378-391, 1998
1721998
Ausblick am Ende des Holzweges. Eine Übersicht über die Ansätze der neuen Wirkungsforschung
W Schulz
Publizistik 27 (1-2), 49-73, 1982
1441982
Voters in a changing media environment: A data-based retrospective on consequences of media change in Germany
W Schulz, R Zeh, O Quiring
European Journal of Communication 20 (1), 55-88, 2005
1432005
Mediatization and new media
W Schulz
Mediatization of politics: Understanding the transformation of Western …, 2014
1392014
Changes of mass media and the public sphere
W Schulz
Javnost-The Public 4 (2), 57-69, 1997
1361997
Politikvermittlung durch Massenmedien
W Schulz
Politikvermittlung. Beiträge zur politischen Kommunikationskultur, 129-144, 1987
1151987
Komunikacja polityczna: koncepcje teoretyczne i wyniki badań empirycznych na temat mediów masowych w polityce
W Schulz
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2006
1142006
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20