How to MOOC?–A pedagogical guideline for practitioners E Lackner, M Kopp, M Ebner Proceedings of the 10th International Scientific Conference" eLearning and …, 2014 | 54 | 2014 |
Do MOOCs need a special instructional design M Kopp, E Lackner EDULEARN14 Proceedings 71387147, 2014 | 45 | 2014 |
How OER enhances MOOCs—A perspective from German-speaking Europe M Ebner, A Lorenz, E Lackner, M Kopp, S Kumar, S Schön, A Wittke Open Education: from OERs to MOOCs, 205-220, 2017 | 39 | 2017 |
How to MOOC?-A pedagogical guideline for practitioners M Ebner, E Lackner, M Kopp The International Scientific Conference eLearning and Software for Education …, 2014 | 37 | 2014 |
Lernen und Lehren im virtuellen Raum E Lackner, M Kopp | 37* | 2014 |
Technologie in der Hochschullehre M Kopp, M Ebner, W Nagler, E Lackner Rahmenbedingungen, Strukturen und Modelle, Martin Ebner/Sandra Schön (Hrsg …, 2013 | 28 | 2013 |
Technologie in der Hochschullehre M Kopp, M Ebner, W Nagler, E Lackner Rahmenbedingungen, Strukturen und Modelle, Martin Ebner/Sandra Schön (Hrsg …, 2013 | 28 | 2013 |
MOOCs as granular systems: design patterns to foster participant activity E Lackner, M Ebner, M Khalil Retrieved September 10, 2015, 2015 | 20 | 2015 |
A case study on narrative structures in instructional MOOC designs E Höfler, C Zimmermann, M Ebner Journal of Research in Innovative Teaching & Learning, 2017 | 14 | 2017 |
How to foster forum discussions within MOOCs: A case study E Lackner, M Khalil, M Ebner International Journal of Academic Research in Education 2 (2), 1-13, 2016 | 10 | 2016 |
Didaktisierung von Videos zum Einsatz in (x) MOOCs. Von Imperfektion und Zwischenfragen E Lackner Lernräume gestalten–Bildungskontexte vielfältig denken. Münster, Germany …, 2014 | 10 | 2014 |
Digitale Methoden? Über begriffliche Wirrungen und vermeintliche Innovationen M Raunig, E Höfler Digital Classics Online, 12-22, 2018 | 9 | 2018 |
MOOCs und mobile learning E Hofler, M Kopp Handbuch Mobile Learning, 543-564, 2018 | 9 | 2018 |
Seamless learning oder seam-aware learning? Überlegungen aus einem medienübergreifenden Projekt E Lackner, M Raunig Zeitschrift für Hochschulentwicklung, 2016 | 9 | 2016 |
Potential of EPUB3 for digital textbooks in higher education C Gailer, M Ebner, M Kopp, E Lackner, M Raunig, A Scerbakov European Conference on Technology Enhanced Learning, 564-565, 2014 | 8 | 2014 |
Die Weiterentwicklung des Kompetenzrasters digi. kompP für Pädagog* innen G Brandhofer, M Miglbauer, W Fikisz, E Höfler, F Kayali Bildung und Digitalisierung. Auf der Suche nach Kompetenzen und Performanzen …, 2020 | 7 | 2020 |
Mit YouTube-Stars Fremdsprachen lernen: Eine interdisziplinäre Annäherung E Höfler Romanistische Fachdidaktik. Grundlagen Theorien Methoden, 147-159, 2017 | 6 | 2017 |
Lernen trotz Corona G Brandhofer, J Buchner, E Höfler, N Schrammel, K Tengler Medienimpulse 58 (02), 13 Seiten-13 Seiten, 2020 | 4 | 2020 |
FACETS OF OPENNESS IN MOOCS–A REVIEW C Zimmermann, E Lackner, M Ebner DisCO 2016–Towards open education an information society, 193-203, 2016 | 4 | 2016 |
Flipped learning mit augmented reality J Buchner, E Höfler Inverted Classroom, 61, 2018 | 3 | 2018 |