Folgen
Clemens Ammann
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
A Typology of Consumer Brand Defenders: When Egoists, Justice Fighters and Brand Fans Defend your Brand
CL Ammann, A Giuffredi-Kähr, B Nyffenegger, H Krohmer, WD Hoyer
12020
Investigating the True Effect of Corporate Reputation on Firm Performance Disentangling the Measurement Jungle
JT Matzinger, CL Ammann, H Krohmer, A Hediger, SN Näpfli
2023
A Typology of Consumer Brand Defenders
CL Ammann, A Giuffredi-Kähr, B Nyffenegger, H Krohmer, WD Hoyer
2020
Brand Defense durch die Community–Wenn Konsumenten und Konsumentinnen Marken verteidigen
CL Ammann, A Giuffredi-Kähr, B Nyffenegger, H Krohmer, WD Hoyer
2019
What Drives Consumers to Defend Your Brand Against Criticism? Egoistic versus Altruistic Motives
CL Ammann, A Giuffredi-Kähr, B Nyffenegger, H Krohmer, WD Hoyer
2019
Consumer Brand Defense-Management
CL Ammann
Universität Bern, 0
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–6