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Michael Schade
Michael Schade
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Title
Cited by
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Year
Identitätsbasierte Markenführung: Grundlagen-Strategie-Umsetzung-Controlling
C Burmann, T Halaszovich, M Schade, R Piehler
Springer-Verlag, 2018
6032018
The impact of attitude functions on luxury brand consumption: An age-based group comparison
M Schade, S Hegner, F Horstmann, N Brinkmann
Journal of business research 69 (1), 314-322, 2016
2222016
Symbols and place identity: A semiotic approach to internal place branding–case study Bremen (Germany)
A Mueller, M Schade
Journal of Place Management and Development 5 (1), 81-92, 2012
1232012
Identity-based brand management
C Burmann, NM Riley, T Halaszovich, M Schade
Wiesbaden: Springer Gabler 10, 973-978, 2017
109*2017
Sport club brand personality scale (SCBPS): A new brand personality scale for sport clubs
M Schade, R Piehler, C Burmann
Journal of Brand Management 21 (7), 650-663, 2014
932014
Consumers’ online brand-related activities (COBRAs) on SNS brand pages: An investigation of consuming, contributing and creating behaviours of SNS brand page followers
R Piehler, M Schade, B Kleine-Kalmer, C Burmann
European Journal of Marketing 53 (9), 1833-1853, 2019
832019
Identitätsbasierte Markenführung professioneller Sportvereine
M Schade
Gabler Verlag, 2012
732012
Employees as a second audience: the effect of external communication on internal brand management outcomes
R Piehler, M Schade, C Burmann
Journal of Brand Management 26 (4), 445-460, 2019
632019
Identitätsbasierte Markenführung. Grundlagen-Strategie-Umsetzung-Controlling. 2., vollst. überarb. u. erw. Aufl
C Burmann, T Halaszovich, M Schade, F Hemmann
Wiesbaden: Springer Gabler, 2015
462015
Traditional or ‘instafamous’ celebrity? Role of origin of fame in social media influencer marketing
R Piehler, M Schade, J Sinnig, C Burmann
Journal of Strategic marketing 30 (4), 408-420, 2022
392022
Reacting to negative online customer reviews: Effects of accommodative management responses on potential customers
R Piehler, M Schade, I Hanisch, C Burmann
Journal of Service Theory and Practice 29 (4), 401-414, 2019
372019
Increasing consumers’ intention to use location-based advertising
M Schade, R Piehler, C Warwitz, C Burmann
Journal of Product & Brand Management 27 (6), 661-669, 2018
252018
How cities can attract highly skilled workers as residents: the impact of city brand benefits
M Schade, R Piehler, A Müller, C Burmann
Journal of product & Brand management 27 (7), 847-857, 2018
212018
Determinanten und Wirkungen der Markenpersönlichkeit professioneller Sportvereine-eine konzeptionelle Analyse unter besonderer Berücksichtigung der" regionalen Herkunft"
C Burmann, M Schade
Universität Bremen, 2009
112009
Der symbolische Nutzen von Luxusmarken
A Müller, M Schade
Identitätsbasierte Luxusmarkenführung: Grundlagen-Strategien-Controlling, 69-82, 2012
102012
Stand der Forschung zum Markenimage professioneller Sportvereine-eine literaturgestützte Analyse unter besonderer Berücksichtigung relevanter Markennutzen
C Burmann, M Schade
Universität Bremen, 2009
82009
Antecedents of the intention to use location-based-advertising: advertising value, privacy concerns, and the role of brand trust: an abstract
M Schade, R Piehler, C Warwitz, C Burmann
Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics: Proceedings …, 2017
62017
Identitätsbasierte Markenführung im Sport–Herausforderung Brand Delivery
C Burmann, AM Ulbricht, M Schade
Marken und Sport: Aktuelle Aspekte der Markenführung im Sport und mit Sport …, 2014
62014
Identität und Marke im Entrepreneurial Marketing
C Burmann, R Piehler, M Schade, CS Beckmann
Entrepreneurial Marketing: Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für …, 2015
52015
Erfolgreiche Führung von Destinationsmarken: das Fallbeispiel Bremen
C Burmann, M Schade, A Müller
Interkulturelles Management in Freizeit und Tourismus. Kommunikation …, 2014
52014
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