Christina Sichtmann
Christina Sichtmann
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Jahr
An analysis of antecedents and consequences of trust in a corporate brand
C Sichtmann
European Journal of Marketing 41 (9/10), 999–1015, 2007
427*2007
The influence of ethical culture on supplier selection in the context of sustainable sourcing
P Goebel, C Reuter, R Pibernik, C Sichtmann
International Journal of Production Economics 140 (1), 7-17, 2012
1252012
The impact of perceived brand globalness, brand origin image, and brand origin–extension fit on brand extension success
C Sichtmann, A Diamantopoulos
Journal of the academy of marketing science 41 (5), 567-585, 2013
1082013
An empirical comparison of methods to measure willingness to pay by examining the hypothetical bias.
K Backhaus, R Wilken, M Voeth, C Sichtmann
International Journal of Market Research 47 (5), 2005
932005
Service quality and export performance of business-to-business service providers: the role of service employee–and customer-oriented quality control initiatives
C Sichtmann, M von Selasinsky, A Diamantopoulos
Journal of International Marketing 19 (1), 1-22, 2011
692011
The impact of perceived brand globalness on consumers' willingness to pay
V Davvetas, C Sichtmann, A Diamantopoulos
International Journal of Research in Marketing 32 (4), 431-434, 2015
612015
Limit conjoint analysis and Vickrey auction as methods to elicit consumers' willingness‐to‐pay
C Sichtmann, S Stingel
European Journal of Marketing, 2007
562007
Exporting services successfully: Antecedents and performance implications of customer relationships
C Sichtmann, M von Selasinsky
Journal of International Marketing 18 (1), 86-108, 2010
552010
A model of product‐to‐service brand extension success factors in B2B buying contexts
TB Alejandro, B Brown, C Sichtmann, M Musante
Journal of Business & Industrial Marketing, 2011
482011
Preisverhandlungen
M Voeth, C Rabe
Handbuch Industriegütermarketing, 1015-1038, 2004
40*2004
Industriegütermarken
M Voeth, C Rabe
Handbuch Markenführung, 75-94, 2004
372004
Conjoint-Analyse versus Direkte Preisabfrage zur Erhebung von Zahlungsbereitschaften
K Backhaus, M Voeth, C Sichtmann, R Wilken
Die Betriebswirtschaft 65 (5), 439, 2005
322005
Produktbegleitende Dienstleistungen
M Voeth, C Rabe, A Gawantka
Die Betriebswirtschaft 64 (6), 773, 2004
282004
Estimating Willingness‐to‐pay with Choice‐based Conjoint Analysis–Can Consumer Characteristics Explain Variations in Accuracy?
C Sichtmann, R Wilken, A Diamantopoulos
British Journal of Management 22 (4), 628-645, 2011
242011
The importance of taxes in entrepreneurial decisions: An analysis of practicing physicians’ behavior
J Hundsdoerfer, C Sichtmann
Review of Managerial Science 3 (1), 19-40, 2009
232009
Buyer-Seller relationships and the economics of information
C Sichtmann
Journal of business market management 1 (1), 59-78, 2007
232007
Internationale Joint Ventures–Grundsatzentscheidung, Ausgestaltung und Erfolgsfaktoren
M Voeth, C Rabe
Kooperationen, Allianzen und Netzwerke 2, 647-672, 2005
202005
Zur Gewichtung von Steuern in unternehmerischen Investitionskalkulen: Eine Conjoint-Analyse des Entscheidungsverhaltens selbstandiger Arzte
J Hundsdoerfer, C Sichtmann
BFuP-Betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis, 604, 2007
182007
The relational value of perceived brand globalness and localness
C Sichtmann, V Davvetas, A Diamantopoulos
Journal of Business Research 104, 597-613, 2019
162019
Purchasing managers' willingness to pay for attributes that constitute sustainability
P Goebel, C Reuter, R Pibernik, C Sichtmann, L Bals
Journal of Operations Management 62, 44-58, 2018
162018
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