Michael Kopp
Michael Kopp
Universität Graz
Bestätigte E-Mail-Adresse bei werbeguru.at
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Revenue vs. Costs of MOOC platforms. Discussion of business models for xMOOC providers, based on empirical findings and experiences during implementation of the project iMooX
H Fischer, S Dreisiebner, O Franken, M Ebner, M Kopp, T Koehler
7th International Conference of Education, Research and Innovation …, 2014
552014
How to MOOC?–A pedagogical guideline for practitioners
E Lackner, M Kopp, M Ebner
Proceedings of the 10th International Scientific Conference" eLearning and …, 2014
542014
How to MOOC?–A pedagogical guideline for practitioners
E Lackner, M Kopp, M Ebner
Proceedings of the 10th International Scientific Conference" eLearning and …, 2014
542014
Estimating students’ satisfaction with web based learning system in blended learning environment
S Bauk, S Šćepanović, M Kopp
Education Research International 2014, 2014
422014
Do MOOCs need a special instructional design
M Kopp, E Lackner
EDULEARN14 Proceedings 71387147, 2014
392014
Die österreichische Hochschul-E-Learning-Landschaft: Studie zur Erfassung des Status quo der E-Learning-Landschaft im tertiären Bildungsbereich hinsichtlich Strategie …
E Bratengeyer, HP Steinbacher, M Friesenbichler, K Neuböck, M Kopp, ...
BoD–Books on Demand, 2016
382016
What do we know about typical MOOC participants? First insights from the field
K Neuböck, M Kopp, M Ebner
372015
How to MOOC?-A pedagogical guideline for practitioners
M Ebner, E Lackner, M Kopp
The International Scientific Conference eLearning and Software for Education …, 2014
372014
How OER enhances MOOCs—A perspective from German-speaking Europe
M Ebner, A Lorenz, E Lackner, M Kopp, S Kumar, S Schön, A Wittke
Open Education: from OERs to MOOCs, 205-220, 2017
342017
Introducing MOOCs to Austrian universities-is it worth it to accept the challenge?
M Kopp, M Ebner, A Dorfer-Novak
INNOQUAL-International Journal for Innovation and Quality in Learning 2 (3 …, 2014
342014
Five common assumptions that prevent digital transformation at higher education institutions
M Kopp, O Gröblinger, S Adams
INTED2019 Proceedings, 1448-1457, 2019
322019
Das O in MOOCs–über die Bedeutung freier Bildungsressourcen in frei zugänglichen Online-Kursen
M Ebner, M Kopp, A Wittke, S Schön
HMD praxis der Wirtschaftsinformatik 52 (1), 68-80, 2015
282015
Lernen und Lehren im virtuellen Raum. Herausforderungen, Chancen, Möglichkeiten
E Lackner, M Kopp
Lernräume gestalten-Bildungskontexte vielfältig denken, 174-186, 2014
272014
Technologie in der Hochschullehre
M Kopp, M Ebner, W Nagler, E Lackner
Rahmenbedingungen, Strukturen und Modelle, Martin Ebner/Sandra Schön (Hrsg …, 2013
272013
Technologie in der Hochschullehre
M Kopp, M Ebner, W Nagler, E Lackner
Rahmenbedingungen, Strukturen und Modelle, Martin Ebner/Sandra Schön (Hrsg …, 2013
272013
iMooX-Publikationen rund um das Pionierprojekt
M Kopp, M Ebner
Verlag Mayer. Weinitzen, 2015
232015
Strategieentwicklung für die nachhaltige Implementation neuer Medien in der Hochschule
M Kerres
Handbuch Organisationsentwicklung: Neue Medien in der Lehre-Dimensionen …, 2005
212005
A case study on introducing e-learning into seafarers’ education
S Bauk, M Kopp, Z Avramović
JITA-JOURNAL OF INFORMATION TECHNOLOGY AND APLICATIONS 5 (1), 2013
172013
E-Learning als Leistung der Hochschule: Sechs Aufgaben der Organisation
T Pfeffer, A Sindler, M Kopp
Handbuch Organisationsentwicklung: Neue Medien in der Lehre. Dimensionen …, 2005
172005
Empfehlungen für die Integration von Open Educational Resources an Hochschulen in Österreich
M Ebner, C Freisleben-Teutscher, O Gröblinger, M Kopp, K Rieck, ...
162016
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–20