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Marion G. Müller
Marion G. Müller
Professor of Media Science with focus on Digital and Audiovisual Media
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Titel
Zitiert von
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Jahr
Grundlagen der visuellen Kommunikation
MG Müller
UVK, utb, 2003
465*2003
Iconography and iconology as a visual method and approach
MG Müller
The SAGE handbook of visual research methods, 283-297, 2011
1742011
What is visual communication? Past and future of an emerging field of communication research
MG Müller
Studies in Communication Sciences 7 (2), 2007
1542007
Visual competence: a new paradigm for studying visuals in the social sciences?
MG Müller
Visual studies 23 (2), 101-112, 2008
1292008
The political iconography of Muhammad cartoons: Understanding cultural conflict and political action
MG Müller, E Özcan
PS: Political Science & Politics 40 (2), 287-291, 2007
1292007
Politische Bildstrategien im amerikanischen Präsidentschaftswahlkampf, 1828-1996
MG Müller
(No Title), 1997
1171997
Dangerous depictions: A visual case study of contemporary cartoon controversies
MG Müller, E Özcan, O Seizov
Popular Communication 7 (1), 28-39, 2009
1022009
Perceiving press photography: a new integrative model, combining iconology with psychophysiological and eye-tracking methods
MG Müller, A Kappas, B Olk
Visual Communication 11 (3), 307-328, 2012
822012
Editorial zu dieser Ausgabe
MG Müller, T Knieper
Publizistik 51 (1), 1-2, 2006
812006
Authentizität und Inszenierung von Bilderwelten
MG Müller
von Halem, 2003
752003
Parteienwerbung im Bundestagswahlkampf 1998. Eine qualitative Produktionsanalyse politischer Werbung
MG Müller
Media Perspektiven 5 (99), 251-261, 1999
711999
Parteienwerbung im Bundestagswahlkampf 2002
MG Müller
Media Perspektiven 12 (2002), 629-638, 2002
642002
Bild und Emotion—ein neues Forschungsfeld
A Kappas, MG Müller
Publizistik 51 (1), 3-23, 2006
562006
Visuelle Wahlkampfkommunikation
MG Müller
von Halem, 2004
542004
Kommunikation visuell
T Knieper, MG Müller
Das Bild als Forschungsgegenstand–Grundlagen und Perspektiven. Köln: Halem, 2001
522001
Rituals in Parliaments: political, anthropological and historical perspectives on Europe and the United States
E Crewe, MG Müller
Peter Lang, 2006
482006
Bilder–Visionen–Wirklichkeiten. Zur Bedeutung der Bildwissenschaft im 21. Jahrhundert
MG Müller
Kommunikation visuell. Das Bild als Forschungsgegenstand–Grundlagen und …, 2001
482001
Ikonografie und Ikonologie, visuelle Kontextanalyse, visuelles Framing
MG Müller
Die Entschlüsselung der Bilder. Methoden zur Erforschung visueller …, 2011
422011
Kommunikation visuell: das Bild als Forschungsgegenstand-Grundlagen und Perspektiven
T Knieper, MG Müller
Halem, 2001
412001
Mapping text–visual frames of sub-Saharan Africa in the news: A comparison of online news reports from Al Jazeera and British Broadcasting Corporation websites
MA Mellese, MG Müller
Communication, Culture & Critique 5 (2), 191-229, 2012
372012
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