Folgen
Hsin-Rui Lin
Hsin-Rui Lin
Lübeck Academy of Music
Bestätigte E-Mail-Adresse bei stud.hmtm-hannover.de
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
The Chinese version of the Gold-MSI: Adaptation and validation of an inventory for the measurement of musical sophistication in a Taiwanese sample
HR Lin, R Kopiez, D Müllensiefen, A Wolf
Musicae Scientiae 25 (2), 226-251, 2021
262021
Tendency Towards the Average? The Aesthetic Evaluation of a Quantitatively Average Music Performance: A Successful Replication of Repp's (1997) Study
A Wolf, R Kopiez, F Platz, HR Lin, H Muetze
Music Perception: An Interdisciplinary Journal 36 (1), 98-108, 2018
52018
Musikalisch-kulturelle Teilhabe als Prädiktor für allgemeine Lebenszufriedenheit: Sind Persönlichkeitsausprägungen bedeutsam?
J Hasselhorn, V Krupp, HR Lin, J Beisiegel, R Kopiez
Zeitschrift für Erziehungswissenschaft 25 (3), 603-628, 2022
32022
Predicting academic achievement in music in secondary schools: The role of personality and self-theories of musicality
HR Lin, R Kopiez, D Müllensiefen, J Hasselhorn
Psychology of Music 50 (6), 2077-2088, 2022
22022
高中同儕寫作回饋的效度與效果探析
陳美芳, 黃楷茹, 謝佳男, 林宜駿
教育科學研究期刊 55 (1), 63-90, 2010
22010
Measuring musical sophistication in the Chinese general population: Validation and replication of the Simplified Chinese Gold-MSI
J Li, HR Lin, A Wolf, K Lothwesen
Musicae Scientiae, 10298649231183264, 2023
12023
音樂學習的跨領域遷移效果
林忻叡, 吳舜文
資優教育季刊, 39-49, 2018
12018
Music-cultural participation as a predictor for subjective wellbeing: are personality traits significant?
J Hasselhorn, V Krupp, HR Lin, J Beisiegel, R Kopiez
ZEITSCHRIFT FUR ERZIEHUNGSWISSENSCHAFT 25 (3), 603-628, 2022
2022
傑出合唱團團員音樂才能發展及相關因素之探究
林忻叡, 陳美芳, 陳昭蓉
2017
不同性別與發展階段資優生故事寫作的內容分析
陳美芳, 林宜駿, 林一真
特殊教育研究學刊 36 (2), 77-102, 2011
2011
What influences student participation in music groups in secondary school? A multi-lab analysis
E Schurig, V Busch, S Schröder, J Beisiegel, J Hasselhorn, T Hienen, ...
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–11